lørdag 9. januar 2010

Sprengkulde

De siste 4-5 ukene har her i de indre delene av Østlandet vært kalde(ca 20-),og de siste to ukene har vært VELDIG kalde(Under 30-).Når kulda ligger som et lokk på lanskapet,og kvikksølvet i gradestokken forsvinner nedover,frister det ikke mye å pakke på seg og gå ut.De flotte motivene er der,men bare for dem som tåler å fryse.

På tross av kulda har jeg våget meg ut på noen småturer med kameraet i hånda.Noen bilder har det blitt og jeg presenterer et utvalg av dem her.







1 kommentar:

  1. Hei Halvor

    Det er mye fine bilder på bloggen din!
    Det er verd å fryse litt for motivene av og til for å få en fin serie med bilder som du viser her.
    Gratulerer så mye me de nye objektivene som jeg er sikker på at du vil få mye glede av fremover:-)

    Mvh Rune

    SvarSlett

Hei!
Setter veldig stor pris på kommentarer på innleggene,og spesielt konstruktiv kritikk på bildene mine.Alltid inspirerende å vite hva en har gjort riktig,og hva man kan gjøre bedre eller annerledesneste gang.Takk på forhånd!