torsdag 17. desember 2009

Langs veien

Fikk endelig anledning til å komme meg ut av heimen og teste nykameraet. Været var ruskete og lysforholdene var heller ikke optimale,men tenkte at jeg fikk gjøre et forsøk på å få tatt noen bilder. Langs E6 i Gudbransdalen,rett nord for Otta, ligger det et gammelt smelteverk,"vegg i vegg" med elva Ula som renner ut i Lågen.Fossen og det gamle bygget ble ganske heftig fotografert og jeg drev på til fingrene mine ble blå av kulde.
Det ble alt i alt en ganske bra fotodag. Jeg varierte lukkertider,ISO osv. for å bli bedre kjent med kameraet, og noen av bildene ble da nogenlunde brukbare også.Her ser du ett par av dem.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei!
Setter veldig stor pris på kommentarer på innleggene,og spesielt konstruktiv kritikk på bildene mine.Alltid inspirerende å vite hva en har gjort riktig,og hva man kan gjøre bedre eller annerledesneste gang.Takk på forhånd!