mandag 11. april 2011

Utenfor stuevinduet

Jeg må innrømme at det i de siste månedene, har vært alt for lite oppdateringer her inne på bloggen.
Om dette er grunnet jobb,skole eller ren latskap vites ikke...
Men nå har jeg i alle fall tenkt å gjøre noe med problemet!
Har i løpet av de siste dagene forsøkt å finne tilbake til min kreative side,ved å komme i gang med et lite fotoprosjekt,som jeg har hatt lyst til å komme igang med en stund.
Dette går ut på at jeg HVER dag skal legge ut ett bilde,som har blitt tatt maks 50 meter borte fra sofakroken hjemme.
Jeg synes dette virker som en nokså spennende utfordring,samt at jeg vil bevise at selv en sofagris,som undertegnede selv regner seg som-,kan ta gode bilder rett ute ved hushjørnet.



FREDAG 8.4.11
Dette første bildet i prosjektet ble tatt nede ved elvekanten,20 lange meter unna heimen.
Har flere ganger forsøkt å få bra bilder av dette tilsynelatende kjedelige motivet,men uten stort hell.
Jeg tenkte imidlertid at jeg,ved hjelp av en blits og med litt bevegelse i kameraet,kunne få en fin effekt.
Alt gikk jo overraskende etter planen;blitzen frøs bevegelsen til plantene, trærne i bakgrunnen ble uskarpe,og jeg fikk bildet mitt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei!
Setter veldig stor pris på kommentarer på innleggene,og spesielt konstruktiv kritikk på bildene mine.Alltid inspirerende å vite hva en har gjort riktig,og hva man kan gjøre bedre eller annerledesneste gang.Takk på forhånd!